Profesionāli risinājumi parādu piedziņā

Par mums

Paus Konsults ir licencēta, profesionāla kredītmenedžmenta kompānija ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi parādu piedziņā no fiziskām un juridiskām personām.

  • Kontrolējam parādu samaksu        
  • Atgūstam parādus ar lielāko efektivitāti
  • Piedāvājam iespēju operatīvi pārbaudīt fizisko un juridisko personu kredītvēsturi Risk.lv datubāzē
  • Sniedzam rekomendācijas debitoru lietu tālākai virzībai
  • Pārstāvam klientu tiesās
  • Esam elastīgi, ņemot vērā parādu specifiku un klientu vēlmes

Mūsu sadarbības partneri ir visas lielākās Latvijas bankas, finanšu institūcijas, telekomunikāciju uzņēmumi, komunālo, apsaimniekošanas un energoapgādes pakalpojumu sniedzēji.

Paus Konsults darbojas starptautiskajā profesionālo kreditoru un parādu piedzinēju asociācijā ACA International.

Paus Konsults speciālā atļauja (licence) Nr. PA-2016-005 izsniegta 2016. gada 8. maijā, un tā ir derīga līdz 2019. gada 7. maijam.

Skatīt licenci

 

Partneri

Pārbaudi savas parādsaistības Risk.lv

Pieslēgties Risk.lv

Jums ir iespēja, parādvēstures datubāzē Risk.lv, tiešsaistes režīmā, pārbaudīt savus reģistrētos parādsaistību gadījumus. 

Lai pārbaudītu aktuālo informāciju, nospiediet uz "Pieslēgties Risk.lv", autorizējaties, izvēloties kādu no piedāvātajiem autorizācijas veidiem.

Fiziska persona, parādvēstures datubāzē Risk.lv, var saņemt informāciju tikai par saviem reģistrētajiem parādsaistību gadījumiem. Parādvēstures informāciju par juridisku personu, ir iespējams pieprasīt jebkuram.

Informācijas pieprasīšana parādvēstures datubāzē Risk.lv, tiešsaistes režīmā, ir maksas pakalpojums.

 

Mēs presē

2011.gada rādītāji parādu piedziņas nozarē
25 - 09 - 2012

2011.gada rādītāji parādu piedziņas nozarē

Pērn Latvijas Ārpustiesas parādu piedzinēju asociācijas biedriem nodoti 456.4 tūkstoši parādu piedziņas lietu (+2%) par kopējo summu 211.8 miljoni latu (+18%), ieskaitot cesijas.

Lasīt tālāk
SIA Paus Konsults iegūst nomināciju Supergazele
03 - 11 - 2011

SIA Paus Konsults iegūst nomināciju Supergazele

SIA Paus Konsults jau vairākus gadus pēc kārtas tiek iekļauts laikraksta „Dienas Bizness” un „Lursoft IT” veidotajā Gazeļu topā kā viens no visstraujāk augošajiem uzņēmumiem Latvijā. Izvērtējot 2010. gada Latvijas uzņēmumu rezultātus, SIA Paus Konsults ir ieguvis nomināciju Supergazele un laikraksta „Dienas Bizness” un „Lursoft IT” veidotajā Supergazeļu topā ieņem otro vietu.

Lasīt tālāk
Arhīvs

Sadarbības partneriem

  • Piedāvājam iespēju vienoties par parādu pirkšanu – prasījuma tiesību cedēšanu. 

    Cesija Jums kā kreditētājam nodrošina ātru naudas līdzekļu atgūšanu, izvairoties no gara un dārga piedziņas procesa, kā arī „attīra” Jūsu bilanci no debitoru parādiem. 

    Pirms parādu pirkšanas tiek izanalizēts Jūsu uzrādītais debitoru saraksts (parādu portfelis) un norādīta piedāvātā pirkuma cena. Noslēdzot cesijas līgumu, mums kā cesionāram (parādu pircējam) tiek nodoti visi saistību apliecinošie dokumenti. Par cesijas faktu tiek informēti Jūsu parādnieki, un pēc tam tiek uzsākts piedziņas process. 

Risk.lv

  • Personas koda 000000-00000 pārbaudes rezultāts:

    * Šī persona ir pēdējo 30 dienu laikā datubāzē meklēta 0 reizes.

    Vārds Uzvārds

    Šim kodam atbilst 2 ieraksti:

    tabula.png

    * Pēdējo 30 dienu laikā minētā persona datubāzē nav pārbaudīta

    A Tips –  personai ir divi kavēto maksājumu gadījumi – patēriņa kredīti;
    B Rašanās datums – kavētie maksājumi radušies attiecīgi 16-Jūn-2011 un 23-Aug-2011;
    C Maksimālā kavējuma summa – maksimālā kavējuma summa, kas tika nodota Paus Konsults, attiecīgi ir LVL 348.29 un LVL 2372.14;
    D Pašreizējā bilance – neatmaksātā summa patlaban pēc Paus Konsults rīcībā esošās informācijas ir attiecīgi LVL 0.00 un LVL 1062.96, kas norāda, ka viens kavētais maksājums ir samaksāts pilnā apmērā, savukārt otrs - daļēji;
    E Valūta   – valūta, kādā kavētais maksājums tiek nominēts ir LVL;
    F Ilgums – kavētā maksājuma ilgums tiek rēķināts kopš tā rašanās brīža līdz pilnīgai saistību izpildei, pirmajā kavēto maksājumu gadījumā tas ir 9 mēneši, tātad parāds samaksāts Mar-2012, otrajā gadījumā – kavēti ir 12 mēneši (informācijas pieprasījums veikts 04-Sept-2012);
    G Statuss slēgts – samaksāts pilnā apmērā;
    H Statuss aktīvs –   Paus Konsults veic ārpustiesas piedziņas darbības (saraksti, sarunas, vienošanos utt).

  • Kādas personas tiek iekļautas Paus Konsults kredītvēstures datubāzē Risk.lv?

    Kredītvēstures datubāzē Risk.lv tiek apkopoti visu Latvijas lielāko banku, finanšu institūciju, tai skaitā - nebanku kreditētāju, kā arī telekomunikāciju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, kā arī citu dažādu nozaru uzņēmumu fizisku un juridisku personu parādi.

    Ko personai nozīmē iekļūšana kredītvēstures datubāzē Risk.lv?

    Kredītvēstures datubāzi Risk.lv izmanto visas vadošās Latvijas bankas, finanšu institūcijas, telekomunikāciju operatori. Tādējādi personai, kas iekļuvusi šajā datubāzē, būs apgrūtināta kredīta, līzinga vai cita pakalpojuma saņemšana, kā arī jau esošā pakalpojuma izmantošana. 

    Kā kļūt par kredītvēstures datubāzes Risk.lv lietotāju?

    Par kredītvēstures datubāzes Risk.lv lietotāju var kļūt, noslēdzot sadarbības līgumu ar Paus Konsults un saņemot autorizācijai nepieciešamo informāciju.

Kredītsaistību nepildīšanas sekas

Kredītmenedžmenta kompānija vai tiesu izpildītājs piedzen parādu, līdz saistības tiek segtas pilnā apmērā. Vienlīdz nopietnas sekas ir jebkura aizdevuma nemaksāšanas gadījumā – hipotekārā kredīta vai patēriņa kredīta, vai arī nesamaksāta rēķina par saņemto pakalpojumu gadījumā:

  • parādnieks/galvinieks atbild ar visu savu mantu;
  • tiek sabojāta kredītvēsture, tāpēc parādniekam/galviniekam turpmāk ir apgrūtināta vai neiespējama aizdevumu saņemšana, jo informācija par nenokārtotajām saistībām var tikt iekļauta kredītmenedžmenta uzņēmuma Paus Konsults kredītvēstures datubāzē Risk.lv, kā arī Latvijas Bankas Kredītu reģistrā atbilstoši Latvijas Bankas Kredītu reģistra noteikumiem;
  • parādniekam/galviniekam jākompensē kreditoram radušies zaudējumi;
  • jebkuru parādu kreditors var cedēt (pārdot) bez parādnieka/galvinieka piekrišanas, tādējādi ir jāvienojas ar citu fizisku vai juridisku personu par parāda samaksu;
  • ja parāds netiek labprātīgi samaksāts, kreditors ceļ prasību tiesā un parādniekam/galviniekam papildus parāda summai ir jāmaksā arī tiesāšanās izdevumi;
  • pēc izpildu dokumenta saņemšanas tiesu izpildītājs uzsāk piespiedu izpildi, vēršot piedziņu uz:
    • visu parādnieka/galvinieka mantu (kustamo, nekustamo mantu, tai skaitā mantu, kas atrodas pie citām personām vai tiks iegūta īpašumā vēlāk), nodrošinātā kredīta gadījumā ieķīlātais īpašums (nekustamais īpašums, automašīna u.c.) tiek pārdots izsolē, ja izsolē atgūtā summa nesedz visas saistības, parādniekam/galviniekam pilnā apmērā ir jāatmaksā nesegtā parāda daļa;
    • parādnieka/galvinieka darba samaksu vai tai pielīdzinātiem maksājumiem, uzliekot parādnieka darba devējam par pienākumu ieturēt katru mēnesi naudas līdzekļus saistību dzēšanai;
    • citiem parādnieka/galvinieka ienākumiem, kā arī noguldījumiem kredītiestādēs;
  • tiek bloķēti parādnieka/galvinieka konti kredītiestādēs;
  • visus ar sprieduma izpildi saistītos izdevumus (tiesu izpildītāja darbības) sedz parādnieks/galvinieks;
  • parāda summa pieaug līdz pilnīgai saistību izpildei tiesas spriedumā norādītajā apmērā.

Maksājuma uzdevumi, apliecinājumi

*
*
* obligāti aizpildāmie lauki

Maksājuma uzdevumi, apliecinājumi

*
*
* obligāti aizpildāmie lauki

Paus Konsults Patērētāju sūdzību pieņemšanas un izskatīšanas kārtība

Ievads

Patērētāju sūdzību pieņemšanas un izskatīšanas kārtība izstrādāta atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma,  Parādu ārpustiesas atgūšanas likuma, Fizisko personu datu aizsardzības likuma un citu normatīvo aktu prasībām.

Šī dokumenta mērķis ir aprakstīt kārtību kādā Patērētājs vai Patērētāja pilnvarots pārstāvis var iesniegt Sūdzību, kāda informācija norādāma Sūdzībā, kādi dokumenti pievienojami Sūdzībai, kārtību kādā Sūdzība tiek izskatīta, kā arī to, kādā veidā tiek sniegta atbilde uz Sūdzību.

 

Lietotie termini

Parāds -  maksājuma saistības, kas nav izpildītas tiesiskā darījumā vai tiesību aktā noteiktajā termiņā;

Parādnieks - fiziskā persona, kura tiesiskā darījumā vai tiesību aktā noteiktajā termiņā vai kārtībā nav izpildījusi maksājuma saistības, ko uzņēmusies ar tiesisku darījumu vai kas noteiktas tiesību aktos, un kura darbojas ārpus savas saimnieciskās vai profesionālās darbības ietvariem;

Patērētājs -  fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību;

Sūdzība - patērētāja rakstiska vēršanās SIA „Paus Konsults” par patērētāja tiesību pārkāpumu, tai skaitā saistītu ar parāda atgūšanas procesu, pretenzija par parāda esamību vai tā apmēru;

Sūdzības iesniedzējs – persona, kas sagatavojusi, parakstījusi vai iesniegusi sūdzību, t.sk. Parādnieks, Patērētājs, advokāts, pilnvarota juridiskā vai fiziskā persona;

PĀAL – Parādu ārpustiesas atgūšanas likums.

 

1.      Sūdzību iesniegšanas kārtība, saturs un

sūdzībai pievienojamie dokumenti.

1.1.   SIA „Paus Konsults” pieņem rakstveida sūdzības.

1.2.   Rakstveida sūdzību var iesniegt:

1.2.1.      Personīgi ierodoties un iesniedzot sūdzību SIA „Paus Konsults” birojā, kas atrodas Blaumaņa ielā 38/40, 4. stāvs, Rīga;

1.2.2.      Sūdzību nosūtot uz elektroniskā pasta adresi paus@paus.lv;

1.2.3.      Sūdzību nosūtot pa pastu ierakstītā vēstulē SIA „Paus Konsults” uz adresi Blaumaņa iela 38/40, Rīga, LV-1011.

1.3.   Ja sūdzības sagatavotājs vai iesniedzējs nav pats Patērētājs/Parādnieks, bet gan viņa pilnvarots pārstāvis, sūdzības pielikumā jāpievieno pilnvarojumu apliecinošu dokumentu (notariāli apliecināta pilnvara, zvērināta advokāta orderis).

1.4.   Sūdzībā, lai pēc iespējas saīsinātu atbildes sagatavošanas/sniegšanas termiņu, vēlams iekļaut sekojošu informāciju:

1.4.1.      Patērētāja/Parādnieka vārds, uzvārds, personas kods, adrese (deklarētā, faktiskā adrese vai elektroniskā pasta adrese), vēlams arī tālruņa numurs;

1.4.2.      Sūdzības sastādīšanas datums un sastādīšanas vieta;

1.4.3.      Sūdzības priekšmets, būtība, apstākļi, prasījums;

1.4.4.      Veids kādā Patērētājs/Parādnieks vēlas saņemt atbildi uz sūdzību.

1.4.4.1.            Ja Patērētājs/Parādnieks sūdzībā norādījis, ka vēlas, lai atbilde tiktu sniegta pilnvarotajam pārstāvim, sūdzības pielikumā jāpievieno pilnvarojumu apliecinošs dokumentu un jānorāda veids, kādā sniedzama atbilde pilnvarotajam pārstāvim.

1.4.5.      Sūdzībai, kas iesniegta saskaņā ar šīs kārtības 1.2.1. un 1.2.3. punktu, jābūt parakstītai.

1.5.   Sūdzībai, lai pēc iespējas saīsinātu atbildes sagatavošanas/sniegšanas termiņu, vēlams pievienot to dokumentu kopijas, uz ko sūdzības iesniedzējs sūdzībā atsaucas, un kas pamato/apliecina sūdzībā minēto.

2.      Patērētāju sūdzību izskatīšana un atbildes sniegšana

2.1.   SIA „Paus Konsults” atbildi uz saņemto sūdzību sniedz saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no sūdzības saņemšanas dienas.

2.1.1.      Ja sūdzība tiek sūtīta pa pastu, uzskatāms, ka tā saņemta septītajā dienā pēc tās nodošanas pastā, arī tad, ja adresāts to faktiski saņēmis agrāk.

2.2.   Gadījumos, kad sūdzības izskatīšanai un atbildes sagatavošanai pamatotu apstākļu dēļ, piemēram, atbildes sagatavošanai nepieciešams iegūt papildu informāciju, vajadzīgs ilgāks laiks kā noteikts 2.1. punktā, SIA „Paus Konsults” rakstiski informē par to sūdzības iesniedzēju, mēneša laikā no sūdzības saņemšanas dienas paziņojot par sūdzības izskatīšanas termiņa pagarināšanu un termiņa pagarināšanas iemesliem, ja normatīvajos aktos nav noteikts citādi. Kopējais termiņš atbildes sniegšanai nepārsniedz divus mēnešus no sūdzības saņemšanas dienas.

2.3.   Atbildi uz sūdzību SIA „Paus Konsults” sniedz, ievērojot 1.4.4. punktā norādīto.

2.4.   Gadījumā, ja sūdzībā nav norādīta informācija atbilstoši 1.4.4. punktā noteiktajam, SIA „Paus Konsults” veidu, kādā sniegt atbildi, izvēlas pēc saviem ieskatiem, ņemot vērā SIA „Paus Konsults” rīcībā esošo kontaktinformāciju par sūdzības iesniedzēju, t.sk. informāciju, kas SIA „Paus Konsults” kļuvusi zināma vai iepriekšējās sadarbības laikā izmantota saziņai ar sūdzības iesniedzēju.

2.5.   Gadījumā, ja SIA „Paus Konsults” sniegtā atbilde uz sūdzību Patērētāju/Parādnieku neapmierina, atbilstoši „Patērētāju tiesību aizsardzības likuma” normām Patērētājam/Parādniekam ir tiesības ar sūdzību griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

3.      Sūdzību atstāšana bez izskatīšanas

3.1.   SIA „Paus Konsults” ir tiesīga atstāt sūdzību bez izskatīšanas sekojošos gadījumos:

3.1.1.      Sūdzībā nav norādīts Patērētāja/Parādnieka vārds, uzvārds, adrese (deklarētā, faktiskā adrese vai elektroniskā pasta adrese), vai personas kods, ja tas nepieciešams, lai identificētu konkrētu personu;

3.1.2.      Sūdzība nav parakstīta, izņemot 1.2.2. punktā minēto gadījumu;

3.1.3.      Sūdzības saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs;

3.1.4.      Sūdzībā norādītais nav saistīts ar SIA „Paus Konsults” komercdarbību, vai tās izskatīšana nav SIA „Paus Konsults” kompetencē;

3.1.5.      Sūdzības teksts objektīvi nav salasāms vai saprotams;

3.1.6.      Atbilde uz sūdzību ir dota iepriekš, un tās saturs attiecībā uz iepriekšējā sūdzībā norādītajiem tiesiskajiem vai faktiskajiem apstākļiem pēc būtības nav mainījies;

3.1.7.      Sūdzību parakstījusi/iesniegusi persona, kas nav pats Patērētājs/Parādnieks, un SIA „Paus Konsults” nav iesniegti pilnvarojumu apliecinoši dokumenti;

3.2.   Ja sūdzība atstāta bez izskatīšanas saskaņā ar 3.1.3. vai 3.1.6. punktu, atbilde sūdzības iesniedzējam netiek sniegta.

3.3.   Ja sūdzība atstāta bez izskatīšanas saskaņā ar 3.1.1., 3.1.2., 3.1.5., 3.1.7. punktu, SIA „Paus Konsults” pēc saviem ieskatiem informē sūdzības iesniedzēju par konstatētajiem trūkumiem, informāciju sniedzot telefoniski, sazinoties pa tālruņa numuru, kas norādīts sūdzībā, vai nosūtot informāciju uz elektroniskā pasta adresi, kas norādīta sūdzībā.

3.3.1.      Ja sūdzības iesniedzējs nav norādījis savu tālruņa numuru vai elektroniskā pasta adresi sūdzībā, SIA „Paus Konsults” ir tiesīga izmantot tālruņa numuru un elektroniskā pasta adresi, kas tai ir kļuvusi zināma vai iepriekšējās sadarbības laikā izmantota saziņai ar sūdzības iesniedzēju;

3.3.2.      Gadījumā, ja SIA „Paus Konsults” rīcībā nav ne sūdzības iesniedzēja tālruņa numurs, ne elektroniskā pasta adrese, informācija par sūdzībā konstatētajiem trūkumiem tiek nosūtīta uz sūdzības iesniedzēja dzīvesvietas adresi vai deklarēto adresi, ja šāda informācija ir SIA „Paus Konsults” rīcībā vai to iespējams noskaidrot.

3.4.   Ja pēc sūdzības iesniedzēja informēšanas par sūdzībā konstatētajiem trūkumiem, tie netiek novērsti, atbilde sūdzības iesniedzējam netiek sniegta.

3.5.   Ja sūdzība tiek atstāta bez izskatīšanas saskaņā ar 3.1.4. punktu, SIA „Paus Konsults” pēc saviem ieskatiem informē sūdzības iesniedzēju par sūdzības atstāšanas bez izskatīšanas iemesliem, informāciju sniedzot telefoniski, sazinoties pa tālruņa numuru, kas norādīts sūdzībā, vai nosūtot informāciju uz elektroniskā pasta adresi, kas norādīta sūdzībā.

3.5.1.      Ja sūdzības iesniedzējs nav norādījis savu tālruņa numuru vai elektroniskā pasta adresi sūdzībā, SIA „Paus Konsults” ir tiesīga izmantot tālruņa numuru un elektroniskā pasta adresi, kas tai ir kļuvusi zināma vai iepriekšējās sadarbības laikā izmantota saziņai.

3.5.2.      Gadījumā, ja SIA „Paus Konsults” rīcībā nav ne sūdzības iesniedzēja tālruņa numurs, ne elektroniskā pasta adrese, informācija tiek nosūtīta uz sūdzības iesniedzēja dzīvesvietas adresi vai deklarēto adresi, ja šāda informācija ir SIA „Paus Konsults” rīcībā vai to iespējams noskaidrot.

 

 

 

 

Kā rīkoties, ja esmu saņēmis Paus Konsults brīdinājuma vēstuli un/vai īsziņu?

Ja esat saņēmis Paus Konsults brīdinājuma vēstuli un/vai īsziņu, tad nekavējoties sazinieties pa vēstulē un/vai īsziņā norādītajiem tālruņa numuriem. Kavēšanās ar parāda nomaksu pasliktinās Jūsu kredītvēsturi, kā arī parāda summa turpinās pieaugt attiecīgi Jūsu noslēgtā līguma nosacījumiem. 

Vai ir iespējams parādu maksāt pa daļām, sastādot atmaksas grafiku?

Parādu ir iespējams maksāt pa daļām, iepriekš telefoniski vienojoties ar parādu piedziņas speciālistu un sastādot parāda atmaksas grafiku.

Vai parāds tiek atgūts arī tad, ja parādnieks atrodas ārpus Latvijas teritorijas?

Jā, parādu piedziņa tiek veikta arī ārpus Latvijas teritorijas.

Ar ko atšķiras pirmstiesas parādu piedziņa no parādu piedziņas tiesas ceļā?

Pirmstiesas parādu piedziņas gadījumā debitoram jāmaksā tikai līgumā paredzētais (parasti pamatsumma un/vai līgumsods, un/vai procenti, un/vai zaudējumi), taču tiesvedības gadījumā debitora izdevumi palielināsies un  debitoram būs jāsedz arī tiesāšanās izdevumi. Ja parāds netiks samaksāts arī pēc tiesas sprieduma, klāt vēl nāks arī tiesu izpildītāja aprēķinātie ar tiesas sprieduma izpildi saistītie izdevumi. 

Vai kredītmenedžmenta kompānija var pieprasīt parādniekam atmaksāt kreditoram radušos zaudējumus?

Saskaņā ar Civillikumu katram ir jāsedz zaudējumi, ko tas ar savu darbību vai bezdarbību nodarījis otram, tāpēc kredītmenedžmenta kompānija kā kreditora pilnvarotais pārstāvis ir tiesīga prasīt parādniekam segt zaudējumus, kas radušies, piedzenot attiecīgo parādu.

Ko darīt gadījumā, ja uzskatu, ka parāda kopsumma neatbilst tam, ko prasa atmaksāt kredītmenedžmenta kompānija?

Šādā gadījumā lūdzam mūs nekavējoties informēt, zvanot vai rakstot iesniegumu, klāt pievienojot maksājumu apliecinājumus vai citus dokumentus, kas ir saistīti ar konkrēto parāda lietu.

Ar kādas nozares kompānijām sadarbojas Paus Konsults?

Paus Konsults sadarbības partneru lokā ir visas lielākās Latvijas bankas, finanšu institūcijas, telekomunikāciju uzņēmumi, komunālo, apsaimniekošanas un energoapgādes pakalpojumu sniedzēji.

Kāpēc ir nepieciešams Paus Konsults brīdinājuma zīmogs?

Lai preventīvi izvairītos no iespējamiem maksājumu kavējumiem, iespējams izmantot kredītmenedžmenta kompānijas Paus Konsults brīdinājuma zīmogu uz klientiem izrakstītajiem rēķiniem. Šis zīmogs informē Jūsu klientu, ka rēķina nenomaksāšanas gadījumā parāda lieta tiks nodota mums.

Uzdot mums
jautājumu

SIA Paus Konsults
Reģ.nr. 40003352670
Jur.adrese: Blaumaņa 38/40, Rīga, LV-1011
AS Swedbank
LV79 HABA 0551 0123 8549 5
Tālr.: 6 7281771
Fakss: 6 7281777
E-pasts:  paus@paus.lv

Kontakti

Vakances

  • SIA „Paus Konsults” ir vadošais parādu atgūšanas uzņēmums Latvijā ar profesionālu, atbildīgu
    un zinošu darbinieku komandu. Mūsu panākumu pamatā ir augsta sniegto pakalpojumu kvalitāte
    un rūpīgs darbs!


    PARĀDU ATGŪŠANAS SPECIĀLISTS/-E
    Gaidīsim Jūsu pieteikumu, ja:

    • Jūs esat atvērts pārmaiņām un jauniem izaicinājumiem
    • Jums ir vēlme iegūt jaunu pieredzi
    • Jūs esat dzīvespriecīgs, pārliecināts par sevi un motivēts sasniegt vislabākos rezultātus
    • Jums piemīt labas runas dotības un izcilas komunikācijas spējas
    • Jums ir teicamas latviešu un ļoti labas krievu valodas zināšanas
    • Jums ir labas iemaņas darbā ar datoru


    Ko Jūs iegūsiet:

    • Darbu birojā Rīgas centrā - biroja telpas atrodas pašā Rīgas centrā, kur tuvā apkārtnē pieejams ir visa veida sabiedriskais transports, kā arī dažu soļu attālumā ir kafejnīcas, veikali
    • Jaunu pieredzi - Jums būs lieliska iespēja papildināt savas zināšanas jaunā jomā - arī tad, ja Jums nav bijusi pieredze parādu atgūšanā
    • Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus - SIA Paus Konsults galvenā vērtība ir darbinieki – mēs esam draudzīgi, izpalīdzīgi, enerģiski, zinoši un motivēti sasniegt labāko rezultātu

    ____________________________________
    CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@paus.lv
    Konfidencialitāti garantējam.
    www.paus.lv